Værktøj

De rigtige salgsargumenter

Salg handler om at rådgive og skabe et behov, som dine kunder endnu ikke selv har opdaget. At sælge er derfor et håndværk, hvor man skal have styr på sine værktøjer herunder ikke mindst sine salgsargumenter.

Udfyld formularen og få tilsendt værktøjet

De rigtige salgsargumenter

Salg handler om at rådgive og skabe et behov, som dine kunder endnu ikke selv har opdaget. At sælge er derfor et håndværk, hvor man skal have styr på sine værktøjer herunder ikke mindst sine salgsargumenter.

Hos INDKOM forstår vi os på at skabe de rette salgsargumenter, og vi har derfor også udarbejdet et værktøj, der kan hjælpe dig med at lære og forstå hvilke salgsargumenter, der vil fungerer bedst. Vi ønsker at hjælpe dig med at blive en endnu bedre sælger, hvorfor vi har udarbejdet et værktøj, der kan klæde dig på til at stille de helt rigtige spørgsmål, så du kan skabe et behov hos dine kunder, der ikke bare fokuserer på lavere priser.

Få mere ud af dit hårde arbejde ved at downloade vores værktøj her. Med vores værktøj vil du få indsigt i følgende punkter:

  • Hvad er salgsargumenter
  • Hvorfor skal du arbejde med salgsargumenter
  • Hvordan skal du arbejde med salgsargumenter
  • Hvad er EFU-modellen, og hvordan kan du arbejde med den
  • Hvad er Unique Selling Points (USP), og hvordan kan du identificere og bruge dem
  • Hvad er salgsdialogen, og hvordan arbejder du med den

Vores værktøj indeholder teori såvel som praktiske eksempler, der kan give dig inspiration til, hvordan du kan arbejde med salgsargumenter i din virksomhed.

Download værktøjet her på siden, og hvis du ønsker hjælp til salg i din virksomhed, så står vi til rådighed. Du kan læse mere om vores løsninger her på siden.

© 2019 INDKOM - Forretningsudvikling i øjenhøjde. All rights reserved