Værktøj

Den effektive marketingplan

Sæt struktur på din marketing – og få mere for pengene. Ved hjælp af dette værktøj kan du med fem simple skridt lave en gennemarbejdet plan, der effektiviserer din marketing.

Udfyld formularen og få tilsendt værktøjet

Marketingplan

Har du styr på din marketing, og hvordan du får mere for pengene? Det kræver en struktureret og effektiv marketingplan, når man ønsker at få flere penge ud af sin marketingplan. Hos INDKOM har vi udarbejdet et værktøj, der kan hjælpe dig med at få mere ud af dine marketingkroner ved hjælp af fem simple skridt.

En marketingplan kan bestå af mange forskellige dele, hvilket kan være svært at overskue og bruge aktivt. Derfor har vi udarbejdet et værktøj, hvor vi giver dig en kort gennemgang af, hvordan du kan udarbejde en marketingplan, der er eksekverbar og forståelig. Vores værktøj hjælper dig med at skabe en rød tråd mellem dine marketing-initiativer, hvilket du vil kunne mærke på bundlinjen.

Med vores værktøj vil du få indsigt i følgende:

  • Hvad er en marketingplan
  • Hvorfor skal du udarbejde en marketingplan
  • Hvordan eksekverer du en marketingplan
  • Hvordan udarbejder du brand-, konkurrent og kundeanalyser
  • Hvordan definerer og arbejder du med din virksomheds målsætninger
  • Hvordan udarbejder du en marketingstrategi
  • Hvordan planlægger du din marketingplan
  • Hvordan skal du følge op på din marketingplan

Vores værktøj kan bruges som en skabelon for din marketingplan, da vi også kommer med eksempler på, hvad din marketingplan skal indeholde. Herved skaber vores værktøj en model du kan arbejde ud fra, så du kommer gennem alle de stadier og overvejelser, du skal gøre dig, for at du får en effektiv marketingplan, der passer til din virksomhed og dine målsætninger.

Ved at bruge vores skabelon, skabes en holistisk tilgang til din markedsføring, så du kan koble dine initiativer sammen og derved øge effekten af din markedsføring.

Download vores værktøj her eller læs mere om, hvordan vi kan hjælpe dig her på hjemmesiden.

© 2019 INDKOM - Forretningsudvikling i øjenhøjde. All rights reserved