Med INDKOMs markedsanalyse værktøj får du en samlet ramme til at undersøge mulighederne for vækst på et nyt marked. Værktøjet hjælper dig igennem de tre faser: markedsudvælgelse, markedsundersøgelse og markedsindtrængning. Herigennem får du afdækket alle de vigtigste faktorer, som du skal tage højde, for inden du bevæger dig ud på et nyt marked. Du får dermed en klar eksportstrategi, der kan skabe vækst i din virksomhed.
En markedsanalyse er en måde, hvorpå du kan undersøge markedet for et nyt produkt/ydelse, som du ønsker at lancere. En sådan analyse kan tage mange forskellige former, da der er mange metoder og modeller til, hvordan analysen kan udføres. I denne guide har vi skabt en tilgang til markedsanalyser, som er nem at forstå, og som du kan få tilsendt ved blot at udfylde formularen på denne side.
Med INDKOMs markedsanalyse-værktøj får du en samlet ramme til at undersøge mulighederne for vækst på et nyt marked. Værktøjet hjælper dig igennem de tre faser: markedsudvælgelse, markedsundersøgelse og markedsindtrængning. Herigennem får du afdækket alle de vigtigste faktorer, som du skal tage højde for, inden du bevæger dig ud på et nyt marked. Du får dermed en klar eksportstrategi, der kan skabe vækst i din virksomhed.
Med vores markedsanalyse-værktøj, vil du blive klædt godt på, så du kan bruge værktøjet i din egen virksomhed. Værktøjet dækker spørgsmål som:
Vi kortlægger modeller du kan bruge, til at lave din analyse, hvor vi også kommer med eksempler på, hvilke overvejelser du skal gøre dig. Herved er vores værktøj praktisk og nem at forstå, så du får nemmere ved at bruge den aktivt i din virksomhed.
Du kan downloade vores værktøj her på siden, eller du kan læse mere om vores ydelser og priser her på hjemmesiden, hvis du ønsker hjælp til din markedsanalyse.
© 2019 INDKOM - Forretningsudvikling i øjenhøjde. All rights reserved