Værktøj

Prioritering af ressourcer

Få struktur på ansvarsområder og arbejdsopgaver i din virksomhed – og få mere tid i din hverdag. Dette værktøj hjælper dig med at prioritere ressourcerne i din virksomhed bedst muligt.

Udfyld formularen og få tilsendt værktøjet
Accept af INDKOMs vilkår
Når du downloader et af vores værktøjer, accepterer du samtidig INDKOMs vilkår og tilmelder dig vores nyhedsbrev. Du kan til enhver tid framelde e-mails fra os ved at bruge linket nederst i en e-mail. Du kan læse vores vilkår her*

Prioritering af ressourcer

Hent vores værktøj til prioritering af ressourcer og bliv klogere på virksomhedens optimale ansvarsfordeling og struktur. Ved at fokusere på jeres prioritering af virksomhedens ressourcer, kan du skabe overblik, øge effektiviteten og frigive tid i hverdagen.

Dette værktøj vil hjælpe dig til at forstå styrker og svagheder i organisationen, så I kan lave en fordelagtig prioritering af opgaver, så de løses mest effektivt. Vi giver både teoretisk viden om emnet som koncept, hvorefter vi har inkluderet øvelser, eksempler og en tilgang til prioritering af ressourcer.

Værktøjet indeholder:

  • En beskrivelse af hvorfor prioritering af ressourcer er vigtigt
  • Eksempler på typer af arbejdsopgaver
  • Et spørgeskema til dine medarbejdere
  • Et automatisk overblik af, hvordan I bedst fordeler opgaver

Med ovenstående vil værktøjet være med til at øge din indsigt i de ressourcer, du har tilgængelig i virksomheden, så du kan fordele opgaverne korrekt og opnå mest effektivitet og trivsel.

Download vores værktøj her på siden, eller kontakt os hvis du ønsker rådgivning og hjælp til prioritering af dine ressourcer i virksomheden.

© 2019 INDKOM - Forretningsudvikling i øjenhøjde. All rights reserved