Få struktur på ansvarsområder og arbejdsopgaver i din virksomhed – og få mere tid i din hverdag. Dette værktøj hjælper dig med at prioritere ressourcerne i din virksomhed bedst muligt.
Hent vores værktøj til prioritering af ressourcer og bliv klogere på virksomhedens optimale ansvarsfordeling og struktur. Ved at fokusere på jeres prioritering af virksomhedens ressourcer, kan du skabe overblik, øge effektiviteten og frigive tid i hverdagen.
Dette værktøj vil hjælpe dig til at forstå styrker og svagheder i organisationen, så I kan lave en fordelagtig prioritering af opgaver, så de løses mest effektivt. Vi giver både teoretisk viden om emnet som koncept, hvorefter vi har inkluderet øvelser, eksempler og en tilgang til prioritering af ressourcer.
Værktøjet indeholder:
Med ovenstående vil værktøjet være med til at øge din indsigt i de ressourcer, du har tilgængelig i virksomheden, så du kan fordele opgaverne korrekt og opnå mest effektivitet og trivsel.
Download vores værktøj her på siden, eller kontakt os hvis du ønsker rådgivning og hjælp til prioritering af dine ressourcer i virksomheden.
© 2019 INDKOM - Forretningsudvikling i øjenhøjde. All rights reserved